slj7.c-3t

Pozdravljeni, učenci 7. c,

pred nami je nov teden učenja na daljavo. Ali ste kdaj prebrali kakšno knjigo, ki je na vas pustila res močan vtis? Ste si kdaj želeli postati del prebrane zgodbe?

Preberite odlomek Partljičeve humoreske v berilu (str. 78) in razlago besed ob odlomku. Potem na bel list napišite ime in priimek pisatelja ter naslov besedila. Odgovorite na vprašanja pod razdelkom

Dejavnosti po branju (odgovorite na 2. in 3. sklop vprašanj, vprašanja so navedena tudi spodaj). Ko preberete vprašanje, poiščite odgovor v besedilu. Pravilni odgovori bodo naknadno (v petek) objavljeni na šolski spletni strani.

  • Kateri dogodek iz Jurčičevega Domna se je Partljiču še posebej vtisnil v spomin?
  • Ali je avtor poznal pomen vseh besed, ki jih je tako rad ponavljal? Ali vi veste, kaj pomeni beseda osorno?

Na list prepiši literarnovedna pojasnila na strani 81. Dopiši tudi spodnjo definicijo.

KOMIČNA PERSPEKTIVA

Če je v besedilu komična perspektiva, to pomeni, da skuša avtor besedila doseči humornost/komičnost na različne načine – s smešnimi situacijami, s smešenjem (značajskih lastnosti) oseb in s smešnimi besedami.

  • Kako skuša Partljič doseči komičnost? Preberi tudi odlomek iz Jurčičevega Domna in napiši, ali je tudi v tem odlomku komična perspektiva.  Svoje mnenje utemelji.
  • Napiši kratko zgodbo, v kateri bo prevladovala komična perspektiva, in mi jo pošlji na e-naslov (do sobote, 11. 4.). Zgodba je lahko resnična, lahko pa je plod tvoje domišljije.

Morebitna vprašanja mi posredujte na moj e-naslov: jasna.brencic@8talcev.si.

Želim vam uspešno delo. Vse lepo pozdravljam.

Jasna Brenčič