Od 9. 11. – 13. 11.
PREDMET | VSEBINA: kaj in kako delamo |
SLJ | Slovenska ljudska: Desetnica (samostojno delo). Ponavljanje in utrjevanje znanja (samostojno delo). Preverjanje vsebine prebrane knjige za domače branje (video srečanje). Oton Župančič: Barčica (video srečanje). |
MAT | Pri urah v živo bomo ponavljali snov za nazaj in spoznali, kaj so izjave in izjavne oblike. Doma učenci rešijo Špela se preizkusi in rešijo nalogo o izjavah (oboje oddajo v MS Teams pod dodeljene naloge). |
TJA | UČ str.23,24 Ponovitev množine samostalnikov ter vprašalnic preko MS teams Naredijo tabelski zapis vprašalnic DZ str.10-13 Rešujejo samostojno |
GEO | 6.d- Oblika in zgradba Zemlje- SDZ- 26, 27- video srečanje |
ZGO | Začetki štetja let različnih ljudstev in določanje tisočletij, stoletij in desetletij, SDZ 14 in 15 |
NAR | Rastlinski organi- korenina. Naloge, vrste in zgradba korenin. Navodila preko MS Teams. Naredijo tabelski zapis. Opazujejo vzdolžni in prečni prerez korenja in ga skicirajo. |
GUM | Vokalna glasba |
LUM | Dokončajo osnutek za linorez in oddajo izdelek v MST, kjer dobijo povratno informacijo. |
TIT | Ura v živo: Zgradba lesa, dobre in slabe lastnosti naravnega lesa. Sami: V MS Teams navodila za ogled videa o sečnji lesa. Slike zapiskov oddate gospe Jolandi v Arnesovo spletno učilnico. Gospa Beti pregleda zvezke, ko se vrnemo v šolo. |
GOS | Prehranski semafor. Navodila preko MS Teams. Izdelajo svoj žepni semafor. Tri embalaže živil popišejo in prilepijo v zvezek. |
NTE | Izdelava izdelka iz papirja. Navodila v MST. |
ŠPO | Vzdržljivostni tek v naravi, video srečanje po urniku in naloga v Teamsu |
RAČ | Nadaljevanje vaj v tečajih Code. Navodila v MST. |