Od 9. 11. – 13. 9.
PREDMET | VSEBINA: kaj in kako delamo |
SLJ | SLJ 4: Naše mesto in O dečku, ki je jezdil ograje, Leopold Suhodolčan; Pripovedne, vprašalne in vzklične povedi; Opis živali SLJ 3: Pravljica: JANKO IN METKA; RAZVOJ KOLESA – iskanje podatkov, branje in razčlenjevanje neumetnostnega besedila; NINA BO DOBILA PSIČKA – velika začetnica v lastnih imenih bitij in na začetku povedi; DOMAČA RACA – poslušanje in razčlenjevanje posnetega neumetnostnega besedila; Pesem: Popotnika |
MAT | MAT 3: Neznani člen; Iščem prvi seštevanec; Iščem prvi in drugi seštevanec; Iščem odštevanec: Iščem zmanjševanecMAT 4: Pravokotnica in sečnica; Pravokotna lega premic; Poltrak; Utrjevanje znanja; Modre naloge |
TJA | 3. razred: ponovitev poimenovanj za glasbila in živali. Poslušanje in obnova zgodbe: »The ZOO,« samostojno reševanje učnega lista in interaktivnih vaj na spletu (živali).4. razred: ponovitev poimenovanj za šolske potrebščine in igrače. Ponovitev pridevnikov in spoznavanje poimenovanj za različne like. DZ str. 29-31 (samostojno reševanje). |
SPO | Od spočetja do rojstva |
GUM | GUM 3: Pesem: BRUM BRUM BRUM – ostinato; Pesem: MARMELADA GUM 4: Ustvarjamo glasbo |
LUM | LUM 3: Slikanje: primarne, sekundarne in terciarne barve – tihožitje LUM 4: Slikanje: enakomerno razporejanje oblik |
NIT DRU | Snovi Beremo in rišemo zemljevide: Orientacija |