MAT 6r 10t

MATEMATIKA 6. A, B, C in D  –  1. 6. in 2. 6. 2020

 Pozdravljeni!

Kot si nas je večina že dolgo želela, se sredi tedna vračamo v šolo in se končno pogovorimo in vidimo v razredu.

Naj vam čestitam za vaše dosedanje delo – veliko vas je dokazalo, da ste zelo samostojni pri učenju in se odlično znajdete pri delu na daljavo. Nekateri zelo lepo sodelujete s svojimi starši, prijatelji ali sošolci ter na tak način dosegate presenetljive rezultate.

Do srede preglejte svoje dvoinpolmesečno domače delo, po potrebi dopolnite zapiske, označite, če vam je bilo kje kaj nerazumljivega, pripravite morebitna vprašanja.

Vabim vas, da tudi v zvezku označite – konec dela na daljavo.

Zapišete svoje občutke o načinu poučevanja, ki smo ga vsi skupaj prvič izkusili. Zapišite, kaj vam je bilo všeč, kaj bi si želeli ohraniti, pa tudi kaj ste pogrešali in kaj vas je motilo.  Zapišite svoje mnenje, želje, pomisleke, skrbi. Tri dobre in tri slabe lastnosti dela na daljavo.

Bo imelo vse skupaj za vas kakšne posledice?

——————————————————————————

Za popestritev, vam tokrat prilagam:

zelo znano matematično uganko, ki jo zastavlja matematik Uroš Kuzman

https://www.youtube.com/watch?v=Qswp9ZvV7Mg (uganko ustavite in jo poskušajte rešiti sami)

·         in še malo matematične čarovnije

https://www.youtube.com/watch?v=qj5UWc67lDU

                                                                                                                        

Matematika Uroša Kuzmana ste  lahko videli tudi v oddaji Izodrom.

                                                                                                                         Pozdrav vsem!